pondelok 3. októbra 2011

A tak asi musim pridat... :P ale aspon ze Kings of Leon

Hejaahou, dalsi tyzden zamnou :)

Takze, skola v plnom prude, assignmenty, citanie, plno vyucovania... setko fici... :P Len uz zacinam pocitovat ten naval setkeho... Je toho vela nahusto... Je to trochu problem setko stihat, ale tak ucitelia su nastastie chapavi, ze citam pomaly, alebo po anglicky pisat mi berie viac casu ako inym, takze setko sa da dohodnut... :)) Len musim sa trosku rozbehnut a bude to fajn... ;)

A tento vikend som si splnil dalsi z mnohych snov, ktore som si so sebou do Kanady priniesol... Konkretne teraz sa mi podarilo ist na koncert Kings of Leon... :)) Kapela bola skvela, ich hyty ako Mary, Sex on Fire ci Use Somebody boli setky, a aj dalsie ktore som ani nepoznal... :p takze som si mohol vychutnat krasu kvalitnej hudbicky :)) a tiez z mojho povolania som si mohol uzit krasu brutalnej projekcie a osvetlenia, ci dokonca celkovej produkcie... Taku produkciu co mali na jeden koncert si na Slovensku ani neviem predstavit... proste krasa... :)) Vybavenie co tam mali ani STVcka nema... :D z toho koncertu rovno ako bol by mohli mat rovno dvdcko :)) a atmosfera bola skvela... to ako ludia sa tesili, vyskali, az neopisatelne :))

heh a po prvom mesiaci v edmontone zacinam mat pocit, ze konecne pomaly zacinam chapat, ze aky maju hrozny autobusovy system, ale aspon mu zacinam pomaly rozumiet, aj ked je divny :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára