piatok 2. septembra 2011

First Day

Hi there!
Zdravím šetkých čo zablúdili na môj blog... Nepatrím medzi veľkých spisovateľov blogov, ale napriek tomu som sa rozhodol podeliť o moje dojmy a prvé zážitky... :)
Pricestoval som dobre. Cesta bola síce trochen dlhá, ale nakoniec sme dorazili fajn... Najväčšie stresy boli v Calgary, kde sme mali len 1,5 hodiny na prestup a museli sme tam vybavovať víza... Náš let totižto došiel do Calgary s 30 minútovým meškaním... Víza síce išli hladko, ale napriek tomu to trvalo nejakú chvíľu, a teda z vízovej kontroly sme odchádzali 20 minút pred odletom nášho letu do Edmontonu. S úžasnými predbiehacími schopnosťami sme na lietadlo meškali len 5 minút, ale počkali nás. (to by sa v Európe asik nemohlo stať... ;) )

V Edmontone som teraz strávil 1 deň a už o pár hodín odchádzame do Banffu na hiking... Keď tam dorazíme má pršať a byť niečo okolo 0 stupňov... :P Pravé kanadské počasie... :D

Na teraz len týchto pár slov... Nabudúce toho bude viac... ;) a pripravujem aj dáky videoblog... tak sa máte na čo tešiť :))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára