pondelok 19. septembra 2011

Week 2+

Haj evrybady!

To ze som tyzden nepisal neznamena, ze nieje o com, ale ze je toho tolko, ze nemam cas do blogu ani napisat... :D Ale tak na ziadosti uz viacerych vernych citatelov je cas nieco pridat :))

Dneska sa mi zacal uz v podstate prvy taky ozajstny tyzden... Minuly tyzden bol predsalen este taky zabiehaci v skole... Vyucovanie je trosku ine ako som bol zvyknuty posledne 3 roky... To som bol zvyknuty, ze mam 2-3 hodinove prednasky a takto kazdy tyzden... Styl vyucovania ktory tu mam na skole, mi pripomina viac nasu strednu skolu, kedze tu mam rozdelene hodiny na 3x 1 hodinu do tyzdna... Pripadne 2x 1,5 hodiny... Predmety mam celkom roznorode... Studovanie najznamejsieho apostola Pavla, 5 knih Mojzisovych, alebo zaciatky Krestanstva, ci predmet zamerany na studium Biblie, ci predmet zamerany na kazanie alebo tiez vodcovstvo... A plus este Internship ktory si budem popritom robit v jednom miestnom zbore... A to je len prvy semester :))
Zacinam mat pocit, ze Matfyz bol oproti tomuto lahoda... :D

No a tento vikend som bol prvy krat v zbore, kam budem chodit najblizsi rok, ak nie aj dlhsie... ;) Par info o zbore: www.gospelcentre.com ... Zbor navstevuje pravidelne okolo 350 ludi... Patri pod PAOC (Pentecostal Assemblies Of Canada). A zbor je do velkej miery multikulturalny (v zbore je okolo 45 birth nations).
V tomto zbore si tiez budem robit svoj Internship.
Vcera po nedelnajsom zhromazdeni sa konala Annual Community BBQ, kde som bol rovno zapojeny vypomahat... Moja vypomoc spocivala viac menej v pripravach a tiez som stravil asi hodinu a pol vyprazanim a rozdavanim popcornu. :D
A tiez som mal moznost okusit moju prvu hru Kanadskeho futbalu. :)) Kanadsky futbal je velmi podobny Americkemu futbalu, len sa hra na vacsom ihrisku a ma upravene niektore pravidla... ;)

No tolko na dnes.... :))

A reklama na pravdepodobne najblizsi blog: Stvrtok idem na zapas NHL: Vancouver vs Edmonton  a piatok na zapas CFL(kan. futbal): Montreal vs Edmonton ... :)) Takze najblizsie spravy asi cez vikend... :)))

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára