pondelok 5. septembra 2011

Rocky Mountains

Je tazke obcas vysvetlit ako sa vlastne citim, ked kazdy den sa budim s pocitom, ze sa vlastne nebudim, lebo som vlastne aj tak len v mojom sne... Az na to, ze viem, ze ked sa zobudim, tak uz vlastne naozaj nesnivam, len sa tak citim... A potom, ked uz si konecne zacinam pripadat v realite, znova sa ocitnem v situacii, kde som znova ako v sne... :)) Pripomina mi to Inception... :)

Neplanujem sa dako hlboko rozpisovat, ak vas nieco konkretne zaujima, tak napiste koment, alebo poslite spravu... ;)

Na to aby clovek mohol ist zliezt dole z hory, musi sa na nu najskor vyliezt... (alebo pouzit lanovku :)) )
Preto sme sa vybrali do Rocky Mountains na 3 dni... Prvy den bola viac menej cesta... Ale len cesta by som to nenazval, kedze sme isli cez Jasper a pol dna sme stravili cestovanim cez Rocky Mountains do Banffu... Akoze to pohorie je fakt celkom dost velke... :)) Cestou sme stretli koopec zvieratiek od squirell-ov, cez chipmunk-ov, pika-ov az po big horn sheep, ci dokonca black bear-ov... Akoze, to bol fakt najvacsi hajlajt, ked na ceste ako sme isli, sme museli zastavit, lebo bol uprostred medved (fotky coskoro... ;) ) ... A pocas toho ako ako medved stal na ceste, zrazu pribehlo jeho mlada a prebehlo na druhu stranu cesty a velky maco pokracoval za nim... ;) proste wildlife... ;)
Pocas dalsich 2 dni sme absolvovali 2 tury okolo Lake Morraine a tiez na Sulphur Mountain. Tury ani neboli take extra, dokonca sa mi viac pacia tie slovenske... Ale ten vyhlad co sme mali cely cas, tak, ako pri vsetkej mojej slovenskej hrdosti musim aj tak uznat, ze bol lepsi... Tie hory su fakt brutalne... A kazdy kto rad chodi na tury by to mal zazit... ;)
Krasne zakonceny vikend sme mali v Hot springs, ktore som ocakaval, ze budu urcite dake megalomanske ako tu v Kanade setko... ale ma trosku sklamali, ked to bol len jeden teply bazen, ktory by pri pohlade na Besenovu od hanby bol byval aj tak praskol... :D
Dneska uz som doma, u mojej novej rodiny,,, ale o tom nabuduce... :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára